Rabu, 11 November 2015

Adakah Air Membuat Anda Lebih lama lebih cepat?

Adakah Air Membuat Anda Lebih lama lebih cepat?

Kita semua telah mendengar antioksidan dan bagaimana mereka mengurangkan kerosakan radikal bebas kepada badan anda. Kami juga telah mendengar betapa pentingnya adalah untuk makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran yang mengandungi mereka, tetapi adakah anda pernah menganggap bahawa air yang anda minum boleh mempunyai sama seperti berkuasa atau kesan antioksidan yang lebih kuat daripada makan buah-buahan dan sayur-sayuran? Ini sudah pasti berita baik untuk membencinya sayur-sayuran.

Teknologi baru yang dibangunkan oleh ahli sains menggunakan manik bio-seramik dalam penapis air bersama-sama dengan bahan-bahan penapisan untuk menapis komponen air yang tidak sihat dan menambah menggiatkan komponen yang menjadikan air anda seperti sungai gunung yang tinggi murni.

Manik bio-seramik meniru pasir, batu kelikir dan batu-batu manik aliran yang lebam air dan gulung lebih dalam perjalanan hiliran. Ia adalah cara semula jadi untuk memberikan bahan-bahan penting kepada air yang menjadikannya mengesahkan hidup dan sokongan. Air menjadi hidup. Ia tidak seperti air yang mati di dalam botol atau air toksik yang keluar dari paip anda. Rahsianya adalah kebulatan manik sebagai tambahan kepada apa yang di dalamnya. Kawasan di belakang manik mewujudkan pusaran yang berputar air, meniru daya hidup yang memberi hidup bagi aliran gunung.

Walaupun apa yang lembaga air tempatan anda akan memberitahu anda, hanya kerana air tidak akan membuat anda sakit hari ini, tidak bermakna bahawa kesan terkumpul yang tidak akan membuat anda sakit tahun ke bawah jalan. Adakah anda bersedia untuk mengambil peluang itu? Statistik menunjukkan bahawa 80 peratus daripada kematian di Amerika Utara adalah pra-matang. Dalam erti kata lain, orang yang mati sebelum yang sepatutnya. Tiada siapa yang mengatakan bahawa ia adalah kerana air. Terdapat banyak faktor yang menyumbang seperti pemakanan yang tidak sihat, kurang bersenam, tekanan yang tinggi dan kronik dehidrasi tahap rendah yang menjadikan umur badan anda lebih cepat daripada yang diperlukan untuk.

Klorin oleh-produk yang ditemui dalam tumor payudara dan kanser payudara adalah pada peningkatan membimbangkan. Ia akan menjadi menarik untuk melihat berapa banyak kajian telah dilakukan untuk mengkaji kesan produk pembersihan air pada payudara dan kanser lain. Kanser hanya penuaan turbo sel-sel dalam badan yang menjadikan mereka fikir mereka perlu berkembang lebih cepat hanya untuk menjaga hidup.

Radikal bebas adalah sebahagian daripada persamaan hidup tetapi apabila jumlah mereka menjadi hangat di dalam badan, beberapa akibat yang serius mempunyai potensi untuk berlaku. Kini kita tahu bahawa apa yang kita lakukan dengan kesihatan kita secara tetap mempunyai kesan yang paling besar ke atas kesihatan keseluruhan dan jangka panjang kami. Satu tabiat yang paling mudah dan paling berkesan untuk masuk ke dalam adalah untuk minum antioksidan, air alkali. Ia mempunyai kesan yang lebih cepat pada badan daripada diet. Selain daripada kebanyakan orang berjuang dengan diet yang beralkali kerana jumlah barangan hijau yang mereka tidak suka atau tidak biasa dengan makan. The Cerra antioksidan, penapis alkali menggunakan bioceramics kualiti terbaik dan komponen penapisan untuk memastikan keputusan anda untuk penapisan dan pembesaran air optimum. Sertai revolusi air hari ini dan mula minum lagi, badan anda akan menyukai anda untuk itu dan fikiran anda akan berkurangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar