Rabu, 11 November 2015

Apa Healing Sound?

Apa Healing Sound?

Sains kuantum moden hanya kini mula menyedari kebijaksanaan mistik kuno, dukun dan alkimia; segala-galanya itu, termasuk anda, berada dalam keadaan terus-menerus getaran.

Bentuk yang paling primitif dan unsur getaran bunyi. Segala-galanya dalam alam semesta mempunyai kadar optimum getaran, dan kadar yang dipanggil resonans. Apabila kita bergetar dalam resonans, kita berada dalam kira-kira. Satu cara untuk menggunakan resonans bunyi dalam penyembuhan, adalah untuk menyedari bahawa setiap sel dalam badan anda menyerap dan berasal bunyi, dan setiap sel mempunyai bergema frekuensi bunyi yang optimum. Dengan mendedahkan tubuh, otak dan semangat untuk frekuensi penyembuhan bunyi tertentu, anda akan mula bergema dengan orang-orang frekuensi penyembuhan bunyi, serupa dengan cara gendang akan bergetar dengan irama di sekitarnya.

Negeri psiko-emosi juga mempunyai frekuensi bergema tertentu; ini adalah rahsia penyembuhan di sebalik kuasa muzik rohani, melaungkan mantera dan doa yang dituturkan. Apabila terdedah kepada frekuensi bunyi bergema cukup lama, otak dan badan akan jatuh ke dalam resonans; jika anda telah pernah ke konsert kuat atau sambutan hangat, anda akan Intuit ini di peringkat badan. Jika anda menyanyi di dalam koir, atau bermeditasi dengan mantera melaungkan, anda Intuit ini, kerana anda telah mengalaminya melalui amalan.

Penyembuhan bunyi digunakan untuk menyelaraskan semula "daripada frekuensi penyegerakan" anda mungkin mengalami dalam badan anda, minda atau roh, dengan mendedahkan anda kepada bunyi yang optimum penyembuhan frekuensi untuk perubahan yang mendalam anda ingin membuat dalam diri anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar