Rabu, 11 November 2015

Pemulihan kembung perut - Paling Berkesan Rawatan Gas berlebihan

Pemulihan kembung perut - Paling Berkesan Rawatan Gas berlebihan

Adakah anda melihat diri anda selalu kentut? Well, terlalu banyak AKSI MALAM PERTAMA sudah menjadi tanda yang tidak konsisten dalam badan anda. Ia boleh menjadi tanda keadaan yang lebih teruk. Selain daripada itu, ia dapat menarik kamu dari orang ramai dan boleh menyebabkan anda rasa malu. Keadaan ini sebenarnya dikenali sebagai masalah angin.

Masalah angin adalah sesuatu yang boleh menjadi lucu, namun jika anda adalah pesakit ini boleh menjadi sesuatu yang memalukan dan menjengkelkan. Jadi, jika anda adalah salah satu dari orang-orang yang mengalami apa-apa, anda mungkin berfikir tentang apa yang menyebabkan ini jenis gangguan. Punca utama masalah angin adalah tentang makanan yang anda makan. Sebahagian daripada kacang boleh menyebabkan gangguan ini. Ini adalah untuk alasan bahawa kacang mempunyai dua jenis kanji di mana bakteria fon penapaian dan juga badan anda tidak boleh dengan mudah memecahkan ia ke bawah dan menyerap. Makanan lain boleh menjadi kismis, Brussels pucuk aprikot dan lain-lain. Beberapa penyebab juga boleh menjadi kekurangan laktase dan juga untuk menelan udara.

Jadi, untuk anda untuk menyelesaikan masalah angin di sini adalah beberapa remedi yang anda boleh mengambil sebagai rawatan yang lebih baik.

1. diet Baki - Anda harus mempunyai makanan yang seimbang dan mengelakkan makanan-makanan yang boleh menyebabkan gangguan tersebut. Anda sebenarnya boleh mengambil ia sebagai cara yang lebih baik untuk menghapuskan keadaan ini. Hanya mengambil buah-buahan berair, jumlah yang baik daripada sayur-sayuran berdaun tetapi mengambil masa beberapa biji mengelakkan dan orang-sayuran lain yang dinyatakan di atas yang boleh mencetuskan keadaan anda.

2. yogurt - Daripada mengambil makanan yang tidak sihat, lebih baik memberi peluang untuk makan yogurt dan makanan probiotik lain yang anda. Ia boleh mengurangkan kembung perut dan juga boleh mengembalikan keseimbangan flora usus anda. Yogurt mengandungi bakteria laktik yang boleh benar-benar berguna berkaitan dengan mengurangkan kembung perut itu.

3. Herbs - Terdapat banyak herba yang boleh membantu anda dalam menyembuhkan masalah angin. Anda boleh mengambil dalam jinten, ajwain, kunyit, asafetida, epazote dan kombo rumpai laut yang merupakan rumpai laut Jepun. Mengambil beberapa ini boleh membantu anda dalam penjelasan perasaan buruk masalah angin. Oleh kerana mereka adalah herba dan ubat semula jadi, anda hanya boleh menyembuhkan keadaan masalah angin anda walaupun tanpa mendapatkan diri anda pada risiko.

Anda tidak perlu hidup dengan keadaan ini memalukan, kerana sebenarnya ada cara bagaimana anda boleh menghapuskan mereka. Memandangkan mereka tips yang disebutkan di atas boleh membantu anda keluar dan menjalani kehidupan yang memuaskan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar