Rabu, 11 November 2015

Cowberry - Cari Ciri-ciri penyembuhan Herb (Bahagian 2)

Cowberry - Cari Ciri-ciri penyembuhan Herb (Bahagian 2)

Tawaran artikel dengan sifat-sifat penyembuhan cowberry dan cara-cara untuk menggunakannya ketika berhadapan dengan pelbagai masalah kesihatan seperti, cystitis, pelbagai artritis, penyakit sendi, psoriasis, tekanan darah rendah dan lain-lain

Daun dan puncak ada antiseptik, anti-radang, disinfektan, diuretik dan sifat-sifat astringen.
Air rebusan dan infusi diperbuat daripada daun dan puncak boleh digunakan untuk merawat cystitis, pyelitis, nephrolith, cirit-birit, sakit sendi, gout, osteochondrosis, artritis reumatoid, psoriasis, ekzema, artritis berjangkit, neurodermatitis dan artritis tidak spesifik. Dalam usaha untuk membuat merebus, anda perlu tanamkan 2 sudu besar herba dengan segelas air mendidih dan panas berwarna dalam mandi air selama setengah jam. Selepas itu, meninggalkan merebus selama 10 minit untuk mendapatkan lebih sejuk dan tuang ia. Tambahkan air masak untuk mendapatkan kapasiti permulaan dan minum satu pertiga daripada segelas merebus 3 kali sehari. Kemasukan itu dibuat oleh penyebatian satu sudu herba dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama setengah jam dan tuang ia. Minum dua pertiga daripada segelas merebus sejuk 3-4 kali sehari.
Segar atau kering beri, jus cowberry dan penyerapan yang diperbuat daripada herba ini terbukti menjadi sumber vitamin yang besar. Campuran herba dengan tumbuh-tumbuhan vitamin lain dan menggunakan ubat untuk meningkatkan keupayaan perlindungan badan anda, mengurangkan demam, menormalkan tekanan darah dikurangkan (merawat tekanan darah rendah) dan mengurangkan sakit saraf semasa klimaks.
Penggunaan herba ini, dan juga, penggunaan dalam kuantiti yang banyak Lasting mungkin membawa kepada kesan sampingan yang tidak diingini - kerengsaan hati, anemia dan kelemahan. Ia adalah disebabkan oleh hydrohinon daun cowberry dan puncak mengandungi.

1 komentar:

  1. Titanium Hair Clipper Review: A Touch of Premium Gifts
    TITAMD has earned titanium jewelry piercing its reputation among titanium dioxide the titanium easy flux 125 amp welder world's top sellers by offering unique care, precision and quality. titanium nitride Titsanium™  Rating: 3.8 · ‎Review by TitaniumArt titanium rings for women · ‎$34.95

    BalasHapus