Rabu, 11 November 2015

The Cara Terbaik Untuk Dapatkan menghilangkan luka terbuka Sejuk

The Cara Terbaik Untuk Dapatkan menghilangkan luka terbuka Sejuk

Sebagai seorang yang telah menangani herpes muka pada masa lalu, saya ingin membantu orang lain di luar sana yang mungkin akan melalui perkara yang memalukan yang sama. Sebelum anda mendapatkan sebarang tanggapan sesat, saya bercakap tentang jenis 1 herpes simplex virus, yang paling biasa dikenali sebagai sakit sejuk. Tidak pernah mempunyai jenis ini sakit sebelum ini? Baiklah menganggap diri anda bertuah, kerana mereka adalah salah satu daripada wabak virus yang paling hodoh dan menjijikkan anda boleh mempunyai. Sekarang saya telah takut anda sedikit, izinkan saya untuk mengambil masa dan menjelaskan dari mana mereka datang dan kemudian bagaimana anda boleh mengeluarkan mereka dan menjauhkan mereka. Jika anda mengambil masa untuk membaca artikel ini, saya akan memberikan anda beberapa nasihat yang baik berpandu yang akan memberitahu anda bagaimana untuk menghilangkan kudis sejuk cepat.

Sebab yang paling umum bahawa orang mengalami sejuk, atau kadang-kadang dikenali sebagai kudis mawar liar, adalah dari gaya hidup tekanan yang tinggi. Ini boleh termasuk kerja anda, keluarga, dan lain-lain Apa sahaja yang anda lakukan yang boleh menyebabkan tekanan anda akan meletakkan anda pada risiko yang lebih tinggi untuk membangunkan ini sakit mulut. Sebab terbesar seterusnya adalah daripada perubahan suhu mendadak pada musim bunga dan musim gugur lewat bulan-bulan awal. Akhir sekali, salah satu sebab terbesar untuk pertumbuhan sakit sejuk adalah sistem imun yang lemah.

Jadi sekarang bahawa anda memahami beberapa sebab-sebab utama di sebalik kudis sejuk membentuk, bagaimana boleh anda kedua-dua memecat mereka dan memastikan mereka tidak kembali? Anda boleh memulakan dengan cuba untuk mengurangkan jumlah tekanan dalam hidup anda. Orang yang berlainan akan melakukan ini dengan cara yang berbeza, dan walaupun ia adalah lebih mudah berkata daripada dilakukan, ia adalah perlu. Seterusnya, apabila suhu berubah, ia adalah penting bahawa anda mengekalkan kebersihan yang baik dan menjaga bibir anda lembap. Ramai orang terlepas pandang Chap Stick, tetapi menggunakan ia hanya sekali atau dua kali sehari dapat mengurangkan risiko anda mendapat sakit sejuk. Akhir sekali, ia adalah penting untuk memastikan anda menjaga sistem kekebalan tubuh yang kuat. Cara yang paling mudah untuk pergi tentang berbuat demikian adalah untuk mendapatkan lapan jam tidur malam, makan dengan betul, dan mendapatkan jumlah yang adil vitamin C dalam diet harian anda. Juga, satu berita gembira bahawa saya tidak menyebut sebelum ini dengan sebab-sebab, tetapi perlu dinyatakan dengan penyelesaian, adalah untuk memastikan bahawa anda menggunakan pelindung matahari pada musim panas, dan juga musim sejuk. Mengapa? Nah, sinar ultra violet dari matahari telah ditunjukkan untuk menyebabkan wabak herpes, yang seterusnya menyebabkan kudis sejuk.

Apa yang saya telah disenaraikan di atas adalah cara utama yang orang dapat mengurangkan dan menghilangkan kudis sejuk untuk jangka masa panjang. Berbekalkan pengetahuan yang saya telah menyediakan anda kini perlu yang lengkap dalam mengetahui bagaimana untuk menghilangkan kudis sejuk cepat. Bagi anda yang mungkin mempunyai episod serius, atau berulang, ia adalah mungkin bahawa doktor akan menetapkan anda ubat yang lebih kuat, tetapi ini hanya dalam kes-kes yang jarang berlaku. Mana-mana kaedah yang anda memilih untuk hanya memastikan bahawa anda menjaga diri anda pada masa yang sama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar