Rabu, 11 November 2015

Pemulihan Rumah untuk Lulus Stones buah pinggang - 5 Cara Buat Sememangnya

Pemulihan Rumah untuk Lulus Stones buah pinggang - 5 Cara Buat Sememangnya

Terdapat kira-kira 10 peratus daripada orang-orang yang membina batu karang pada satu ketika dalam hidup mereka. Lelaki yang paling mungkin menderita batu berbanding wanita kerana terdapat spekulasi bahawa batu-batu yang dihalang oleh hormon wanita daripada terbentuk. Gangguan ini juga mempunyai kecenderungan untuk berjalan dalam keluarga. Oleh itu, pemantauan teliti perlu diamalkan. Tetapi apakah rawatan rumah mungkin untuk lulus batu karang? Menemui cara-cara yang baik untuk memulakan penyembuhan semula jadi anda dan menyelamatkan diri daripada menghabiskan terlalu banyak.

1. Minum banyak air atau cecair setiap hari untuk menjalankan air kencing yang jelas. Apabila lulus batu karang, ia adalah disyorkan bahawa anda mengambil sekurang-kurangnya 8-10 gelas air setiap hari. Jumlah air kencing anda menghasilkan (sekurang-kurangnya 2 liter) adalah sangat penting. Dengan cara ini, anda akan dapat menjana sekurang-kurangnya 2 liter air kencing dalam satu hari.

2. Gunakan beri Jintan saru untuk mencapai yang berkesan tabiat pembersihan buah pinggang atau rawatan semulajadi untuk batu. Sesiapa yang telah dibangunkan penghabluran, bahan buangan, dan batu juga akan membina bakteria dan mungkin nanah. Beri Juniper meruntuhkan bakteria ini di dalam buah pinggang, saluran hempedu, dan pundi kencing.

3. Kacang merah adalah dianggap ubat rumah yang sangat berharga untuk batu dan masalah buah pinggang yang lain. Prosedur ini termasuk mengeluarkan biji dalam buah, cop, dan rebus 50 gram dalam empat liter air selama enam jam. Tekanan cecair dengan menggunakan kain kasa halus dan biarkan ia sejuk selama enam hingga lapan jam. Memberi satu gelas merebus ini kepada pesakit setiap dua jam sepanjang hari pertama, dan beberapa kali seminggu selepas itu. Peringatan: merebus ini mesti digunakan dalam tempoh 24 jam apabila buah sudah masak. Jika tidak, ciri terapeutik akan hilang pada hari berikutnya.

4. Campurkan 60 ml minyak zaitun dengan 60 ml jus lemon dan air, kemudian minum segelas daripadanya. Dalam masa 24 jam, batu-batu akan pergi dengan untuk memberikan kelegaan anda. Rawatan ini telah bekerja untuk rakyat.

5. Oleh kerana kesannya mengukuhkan pada buah pinggang, pengambilan harian satu sudu teh setiap madu dan jus selasih selama enam bulan adalah disyorkan. Rawatan ini telah ditemui untuk membantu dalam menyingkirkan batu dari saluran kencing.

Terdapat terlalu banyak penyumbang utama dalam pembangunan batu karang. Tetapi, terdapat juga banyak ubat-ubatan rumah untuk lulus batu karang disediakan untuk pesakit untuk mencuba. Jadi, mengapa anda perlu bersusah payah apabila rawatan boleh dilakukan secara semulajadi? Ia mudah, mudah, dan sangat berpatutan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar