Rabu, 11 November 2015

Home Pemulihan Dari Penulis yang

Home Pemulihan Dari Penulis yang

Dalam jangka hayat saya, saya temui agak beberapa maladies fizikal bahawa saya telah diselesaikan dengan cara yang mudah, dan saya ingin berkongsi dengan sesiapa sahaja yang boleh memberi manfaat dalam memeriksa mereka keluar.

1. Bawang putih

Sering disebut-sebut sebagai antibiotik semulajadi, bawang putih mempunyai berkat ubatan lain, seperti mempunyai anti-oksida dan anti-penuaan hartanah, dan membantu untuk menguruskan tahap tinggi kolesterol. Ia telah banyak digunakan sepanjang sejarah dalam perubatan herba dan pencegahan penyakit, dengan pelbagai budaya dan bangsa. Ini adalah tambahan, sudah tentu, penggunaannya dalam meningkatkan persediaan makanan. Alahan sekali-sekala atau kegatalan gastrik mudah membalas dengan hanya memegang kira untuk beberapa hari.

Tidak semua orang boleh bersetuju untuk kaedah saya tetapi saya membuat ia satu titik, sebanyak mungkin setiap malam, untuk menghancurkan ulas atau "jari" bawang putih dengan gigi saya, dan biarkan ia bermalam di dalam mulut saya. Sememangnya, saya tidak pernah melakukan ini apabila saya tidur dengan seseorang, tetapi dia bersumpah saya memberikan ciuman manis di dunia.

Beberapa kelebihan lain yang nyata, tanda-tanda pernafasan tanpa halangan dan aliran peredaran darah. Sleep datang dengan cepat, terus tanpa gangguan, terhenti apabila saya benar-benar berehat. Refleks badan menjadi lebih ketara, hampir tidak sabar-sabar untuk menyingkirkan bahan-bahan yang boleh menyebabkan bahaya yang berpotensi, seperti masa saya bersin secara berterusan di dalam kawasan kayu, atau apabila saya telah dipaksa untuk menjawab panggilan alam semula jadi selepas mengambil rumpai laut mentah, atau dipandu untuk membuang air kecil selepas mengambil Semashka yang sup babi lemak.

2. air Berkumur

Di mana saya tinggal, hanya ada musim kering dan basah, dan kadang-kadang peralihan adalah mendadak. Ini adalah masa yang saya biasanya menghubungi kudis di sisi mulut saya, dua kali setahun secara tetap, sehingga bekas kosbas saya menasihati saya untuk berkumur sebelum atau semasa mandi.

Saya mengikuti nasihat beliau, walaupun saya cuba mencari penjelasan saintifik, sebagai seorang yang teknikal diri saya sendiri. Ia mungkin menyamakan kedudukan haba di dalam dan di luar mulut saya, dan ia bekerja, dan saya tidak pernah diganggu oleh luka lagi.

3. Pubococcygeal otot

Ini adalah kawasan di bawah dubur dan pembiakan organ seseorang, digunakan untuk mengawal aliran air kencing. Simulasi penguncupan otot ini adalah universal diiktiraf untuk membantu mengurangkan senggugut pada wanita dan mengelakkan masalah prostat pada lelaki. Terdapat berkat perubatan yang lain juga, seperti pengurangan dalam kencing, melahirkan anak lebih mudah bagi wanita, dan kawalan ejakulasi untuk lelaki.

Saya sebenarnya telah membuat tabiat tindakan itu, secara rasmi dikenali sebagai senaman Kegel, yang boleh dilakukan di mana-mana kedudukan atau postur dan bersama-sama dengan pelbagai aktiviti lain. Pada 60-an, saya pasti masih tidak berfungsi.

4. pakaian dalam

Statistik dalam kebanyakan membangun dan negara-negara maju di dunia kanser menunjukkan payudara untuk menjadi nombor satu kanser pembunuh wanita dan kanser prostat menjadi nombor satu kanser pembunuh pada lelaki.

Secara logiknya, untuk saya sekurang-kurangnya, perlu ada penyebut yang sama kepada kedua-dua, dan saya akan usaha ia adalah kerana kedua-duanya terletak di atau berhampiran permukaan badan. Yang, sekali lagi kepada-Ku, kerana masing-masing mempunyai fungsi untuk melaksanakan yang perlu dipisahkan atau dilindungi dari haba dalaman badan.

Kelenjar susu, sumber susu manusia, terletak pada payudara wanita. Susu bertukar kepada curd apabila diletakkan berhampiran dengan haba. Kelenjar prostat lelaki adalah punca 25-30% daripada air mani, yang motilitas, kelangsungan hidup, dan perlindungan bahan genetik juga terjejas teruk akibat haba.

Kaedah-kaedah moden masyarakat memerlukan appendages ini diadakan ketat di tempat, dengan menggunakan coli dan seluar, memampatkan mereka di mana mereka tidak direka oleh alam semula jadi untuk menjadi. Ini adalah punca kepada masalah-masalah semasa.

Satu penyelesaian kawalan yang saya boleh cadangkan adalah untuk tidak menggunakan pakaian dalam ini, sekurang-kurangnya apabila tidak ramai. Peningkatan mobiliti dan tidur yang lebih tenang adalah dua daripada faedah tambahan, seperti yang saya dapat tahu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar