Rabu, 11 November 2015

Amega Zero Point tongkat Menjimatkan Robert Dari Mengambil Seterusnya Pain Killer

Amega Zero Point tongkat Menjimatkan Robert Dari Mengambil Seterusnya Pain Killer

Selepas perbualan ringkas menonjolkan asal-usul dan manfaat Amega Global Zero Point Energy Wand, dan beberapa minit berputar tenaga ke dalam lutut yang rosak, Robert duduk dalam keadaan yang tenang yang penuh nikmat, selama-lamanya BERUBAH oleh pengalaman setelah bersarung dalam bidang titik tenaga sifar, dan menurut beliau sudah cukup untuk menghalang beliau daripada perlu mengambil vicodin seterusnya.

Dua hari sebelum ini, saya telah duduk di apartmen saya dan tertanya-tanya bagaimana saya boleh menjadi perkhidmatan kepada masyarakat saya, terutamanya dengan apa-apa alat tenaga yang kuat dalam simpanan saya. Saya memutuskan bahawa saya boleh menumpukan satu petang seminggu dan melawat tempat-tempat awam tertentu untuk berjalan-jalan dengan kawan saya, kamera, dan dipercayai Amega sifar tenaga titik tongkat saya. Saya akan memanggil ini 'Merry Pengembaraan' saya dan giat mencari orang-orang yang dalam kesakitan fizikal. Aku akan menghadap orang-orang yang saya fikir adalah calon yang baik untuk apa-apa perkhidmatan dan bertanya jika mereka berada dalam kesakitan dan jika mereka ingin mengalami Amega sifar tenaga titik tongkat. Selepas satu jam berjalan di Santa Monica Promenade ditolak dan diberhentikan oleh pelancong terganggu, penduduk tempatan bergegas, ibu-ibu baru, dan orang-orang yang memperkatakan perkara yang lebih baik untuk dilakukan pada hari itu - saya mendapati Robert.

Robert sedang duduk seorang diri, tongkat di sisinya, menunggu dengan sabar untuk isterinya yang pulang dari tandas. Ia adalah mendung Isnin petang malas dengan pantai, tetapi yang pasti tidak menghalang medan tenaga titik sifar daripada dihasilkan untuk Robert dan sakit di lututnya. Selepas bersetuju untuk membenarkan saya untuk menggunakan titik sifar tenaga tongkat-Ku ke atasnya, saya bertanya kepadanya untuk memberitahu saya sejarah di sebalik kesakitannya. Dia memberitahu saya bahawa dia telah mengalami kecederaan belakang yang lebih rendah dari kerja, dan selepas pembedahan sakit di lutut kanannya baru sahaja semacam muncul. Saya bukan seorang doktor dan tidak mempunyai kuasa untuk mendiagnosis, tetapi saya mempunyai pendapat yang kuat tentang keadaan sistem penjagaan kesihatan kita di negara ini, dan bosan dengan melihat orang yang tidak mempunyai akses kepada rawatan serta-merta. Malangnya, doktor sering cepat untuk mencadangkan cara drastik iaitu pembedahan, dan ubat-ubatan yang berlebihan manakala tidak pernah benar-benar meletakkan apa-apa perhatian ke diet pesakit, jumlah tekanan, jenis senaman atau tabiat gaya hidup yang lain. Kami telah disimpan sakit di negara ini oleh Big Pharma dan sebahagian daripada idea di sebalik Merry Pengembaraan adalah untuk memperkenalkan titik sifar alat tenaga Amega sebagai alternatif cara untuk mengimbangi tenaga badan.

Jadi persoalannya ialah sifar produk tenaga titik Amega ini alat yang lebih berkuasa untuk menghilangkan rasa sakit daripada industri barat standard vicodin? Hanya masa akan menentukan. Pada hari itu dan pada masa itu, dalam kes Robert, titik tenaga sifar boleh menang buat sementara waktu atas vicodin beliau. Saya pasti terdapat banyak contoh di mana orang memerlukan dos yang berterusan dan tinggi melegakan kesakitan, dan mungkin tiada cara lain bagi mereka untuk mendapatkannya selain melalui doktor mereka dan pil. Tetapi bagaimana jika titik sifar tenaga tongkat Amega ini mungkin boleh menang ke atas ubat-ubatan preskripsi? Kesan-kesan sampingan vicodin termasuk: sakit perut, loya, pening, reaksi alahan, sawan, halusinasi, kelemahan yang teruk, penyakit kuning, tidak sedarkan diri, keletihan, pendarahan, lebam, sembelit, mulut kering, ad infinitum. Lembaga penasihat untuk FDA telah juga mencadangkan mengambil vicodin dari pasaran kerana kemungkinan yang tinggi berlebihan. Panel itu dinamakan kebimbangan terhadap kerosakan hati daripada komponen acetaminophen mereka. Setiap acetaminophen tahun dikaitkan dengan kira-kira 400 kematian dan 42,000 dirawat di rumah sakit! Kesan-kesan sampingan dari sudut sifar tenaga tongkat? Tiada lagi diketahui.

Ia adalah masa yang menarik untuk hidup sebagai orang di Amerika Syarikat sudah mula bangun untuk cara kesihatan alternatif, dan mula percaya dalam tenaga hidup berkuat kuasa mereka sendiri sebagai satu aspek yang amat nyata dan sering diabaikan untuk kesihatan peribadi. Secara peribadi, saya telah sangat bertuah kerana telah belajar dari mereka yang telah membuat kajian kehidupan yang berdedikasi terhadap seni tenaga, perubatan Cina, Qigong, dan amalan metafizik lain. Semua yang pernah dianggap sebagai "New Age" 30 tahun lalu kini "AGE INI." Untuk tetap ragu-ragu tentang apa yang sains keras sekarang menegaskan, adalah untuk tersilap sama sekali ke atas kesihatan sendiri dan kesejahteraan. Dan dalam kata-kata guru saya, "Ada yang hanya sepatutnya menjadi sakit." Tetapi tidak Robert. Pada sekali pada petang Isnin kerana dia duduk dalam keghairahan dengan tenaga yang dihasilkan dari tongkat. Dan sambil perlahan-lahan kembali dengan ekspresi sedar apa yang telah menjalani - dia hanya boleh beritahu saya bahawa "anda mungkin telah menyelamatkan saya dari perlu mengambil vicodin saya datang."

Tetapi tidak mengambil kata-kata saya untuk itu. Menonton video di laman web saya dan mengetahui untuk diri sendiri.

Untuk Kesihatan Anda, Kekayaan dan Kebahagiaan. Semoga titik sifar tenaga tongkat bersama anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar