Rabu, 11 November 2015

Sembelit Sakit

Sembelit Sakit

Banyak kali anda mendapat sakit tulang rusuk atas atau sakit perut yang lebih rendah, dan ia adalah biasa untuk rasa ia keracunan makanan atau apa-apa sebab lain tidak menentu yang mungkin datang ke fikiran anda. Tambahan pula, ia menjadi lebih teruk dan kesakitan berpindah dirinya ke belakang yang lebih rendah dan kadang-kadang kaki.

Kronik sakit tangan kanan merupakan gejala dengan sangat banyak sebab mengelirukan. Rasa sakit seolah-olah menjadi seperti jarum tajam pada perut anda dan boleh pergi sehingga 2 tahun jika ubat yang betul dan amalan tabiat makan yang baik tidak diambil kira. Ia adalah ironis bahawa ubat mungkin membuat ia lebih teruk, tetapi ia adalah baik untuk pergi untuk ubat semula jadi yang telah lulus piawaian perubatan.

Kanak-kanak juga mungkin akan mendapat sakit abdomen berulangan yang boleh menyita kerana mereka semakin tua. Tanda-tanda bahawa anak anda akan melalui sakit perut seperti itu; kerugian pesat berat badan, demam, cirit-birit yang kerap, darah dalam najis, najis berwarna hitam atau putih, gejala kencing, selera makan menurun dan juga pucat dan keletihan. Ibu bapa dinasihatkan supaya sentiasa memastikan kanak-kanak itu sering pergi ke bilik air untuk off memuatkan usus.

Sakit belakang adalah kegemaran sembelit. Ini, seperti yang saya terangkan adalah disebabkan oleh tekanan daripada bahan buangan tersumbat di dalam usus yang lebih rendah. Badan terus menghasilkan bahan buangan, walaupun jika ia tidak melalui; dengan itu tekanan yang dicipta yang membuat kesimpulan kesan ke bahagian belakang badan. Hentaman yang perlu dihapuskan serta-merta; lagi kesakitan akan menjadi lebih buruk. Ia juga adalah mungkin untuk mendapatkan sebaliknya berlaku iaitu sakit belakang boleh menyebabkan sembelit. Sebagai contoh, Sakit belakang yang dikenakan dari mengangkat alat berat menyebabkan otot belakang yang lebih rendah kepada mengganggu saraf autonomi bertanggungjawab peristalsis pergerakan usus.

Ubat untuk sakit belakang termasuk berbaring di atas tanah di belakang anda, manakala yang mempunyai kaki anda di atas kerusi. Ini menghilangkan tekanan dan berat badan dari bahagian belakang yang lebih rendah daripada badan anda. Senaman yang kerap juga akan membantu; dari lapisan yang mudah dalam taman untuk renang rutin rawatan kardiovaskular yang sangat baik yang ketara akan bekerja untuk anda.

Mengambil pelarasan kiropraktik akan mundur badan anda kembali ke penjajaran normal. Ini perlu melegakan sakit belakang terus terang saya katakan. Anda juga perlu untuk melepaskan ketegangan yang berbahaya dan tekanan untuk menamatkan sakit - ini boleh diwujudkan dengan menggunakan pengairan kolon, akupuntur dan terapi urut.

Penyelidikan mengatakan bahawa sakit kaki dan sembelit adalah saling berkaitan. Orang yang berlebihan berat badan dan juga wanita hamil adalah orang-orang yang terjejas teruk akibat keradangan ini. Ini adalah kerana penggunaan ubat-ubatan yang tidak semula jadi dan juga senggugut yang mengganggu saraf sehingga menyebabkan sembelit dan kaki sakit.

Sembelit adalah pemain utama dalam kesakitan pelvis kronik. Ia merupakan punca utama disfungsi pelvik lantai (PFD) yang sebenarnya menyebabkan fasa pertama sakit pelvis kronik di kalangan wanita. Ini boleh disebabkan oleh kehadiran ketat otot lantai pelvis atau dinding posterior (dinding memisahkan faraj dan terusan dubur) sebagai lemah dan dengan itu membuat perkara tahi untuk menjadi tersekat. Untuk jenis ini masalah ia baik untuk berunding dengan ahli terapi fizikal yang boleh melakukan pelepasan myofascial transvaginal atau rektum.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar