Kamis, 12 November 2015

Mengapa Ini Penting untuk Simpan Menukar rutin latihan anda dan Latihan Perut Rendah

Mengapa Ini Penting untuk Simpan Menukar rutin latihan anda dan Latihan Perut Rendah

Apabila bekerja di sebuah detail serius untuk diingat adalah pengulangan dan putaran program anda, sama ada anda membina otot atau kardio yang pengawasan yang kerap orang membuat melatih kumpulan otot yang sama dan program, ini hanya akan membawa kepada badan anda mendapat tetap dalam dataran tinggi dan maju anda akan jatuh. Satu jangka masa yang sesuai untuk menyusun semula rutin anda adalah kira-kira 6-7 minggu pemulihan ini dalam rutin anda akan membantu anda dalam banyak cara yang berbeza, mengubah kumpulan otot yang anda akan bekerja dan menjadi manfaat yang besar.

Apa yang saya akan mengesyorkan anda bersenam untuk kumpulan otot pertama anda bahawa anda melatih adalah abdominals sebelum apa-apa lagi dalam rutin anda. Saya tahu banyak orang tidak suka abs latihan kerana mereka meletihkan jika dilatih betul, Salah satu rutin saya, saya suka untuk melatih tiga latihan yang memberi tumpuan kepada semua otot di rantau ini atas, tengah dan perut yang lebih rendah, maka dalam kebanyakan kes saya akan melatih atas kumpulan otot badan yang besar dengan kumpulan otot kecil dan sebaliknya, jadi saya akhirnya mendapat manfaat sepenuhnya daripada kumpulan otot, saya mendapati ia berfungsi lebih baik daripada berkata, bersenam bahu dan dada digabungkan pada hari yang sama dalam latihan.

Juga perlu untuk menjaga tetap dengan beberapa kardio, saya cenderung untuk melakukan 20 minit kardio selepas setiap senaman, apa-apa untuk gila, tetapi berfungsi dengan baik sebagai panas tenang turun dan juga, sekali lagi berpegang kepada idea mengubah perkara-perkara di sekitar sedikit ia adalah satu kemestian walaupun tidak anda latihan kegemaran ia mengawal kumpulan otot anda dan kewarasan anda. Orang berfikir kardio mereka memikirkan berjoging atau tuan mesin langkah. Sebenarnya apa-apa kardio yang menimbulkan kadar jantung anda untuk tempoh masa yang panjang. Ia tidak benar-benar membuat perbezaan apa yang anda lakukan untuk mencapai matlamat ini.

Berikut adalah ab senaman yang anda boleh cuba, ia mengandungi pelbagai latihan yang akan bekerja rantau perut semua hak Ia terdiri daripada banyak tiga latihan anda boleh cuba.

Latihan 1
Plank (30 saat), lutut tinggi (30 saat), pancungan Wood kiri (30 saat), pancungan kayu betul (30 saat)

Latihan 2
Melompat Tucks lutut (30 saat), bukan papan Side (30 saat), Crunches (30 saat), papan Side kiri (30 saat)

Latihan 3
Reverse Crunch (30 saat), burpees (30 saat), Mountain Pendaki (30 saat), lanjutan Hyper terhadap kestabilan bola (30 saat)

Latihan ini adalah sukar jadi anda mungkin mahu untuk memulakan dengan setiap latihan di 10 saat kerja yang panjang sehingga 30 saat, dan anda akan mula melihat keputusan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar